top of page
Zoeken
  • jmpschoonbroodt

De Liefde en Trouw van GOD... en Zijn aansporing en bemoediging van de Zijnen..

Bijgewerkt op: 8 dec. 2021

Dit zegt GOD :


"Zie, IK kom spoedig en Mijn loon met Mij om een ieder te geven naar hetgeen hij verdient, naar zijn werken. IK BEN. Mijn Geest is bezig allen op te wekken om in alle eerbaarheid te wandelen, waardig der roeping waarmede gij geroepen zijt, om een koninklijk priesterschap op aarde te zijn dat vruchtbaar is in goede werken der liefde en zorgzaamheid in oprechtheid en reinheid van Onze Geest en genade en oprechte en ongehuichelde broeder- en naastenliefde. IK BEN. Beseft, dat de tijd nabij is dat Wij zeer spoedig zullen verschijnen in heerlijkheid. IK BEN. Mijn Geest bereidt momenteel allen er op voor. Zelfs velen die ongelovig waren worden steeds meer gewaar dat er iets niet klopt en dat er rare dingen gebeuren die zelfs bij hen op bepaalde punten nog toeters en bellen doen rinkelen. Sommigen zijn verbaasd en verbijsterd en ontsteld over hetgeen gaande is. Velen steken het hoofd in het zand en willen het onheil en de onrust en de chaos en internationale spanningen niet eens meer horen of weten... en anderen grabbelen er in als een klein kind in een grabbelton. En anderen wanen zich in een labyrinth/doolhof waar nauwelijks nog een uitweg meer te vinden lijkt te zijn. Velen zijn in deze schepping onrustig en hebben vele slapeloze nachten over alle zorgen die hen bespringen, zoals men zegt. Maar zie, IK sta boven dit alles en troon en zit op Mijn troon en kijk rustig toe hoe Mijn raadsbesluit Zich vervult... en gelijktijdig ondersteun IK nog allen die IK wil ondersteunen door Mijn heilige geesten/heilige engelen/heilige boden... en zonen en dochteren des geloofs, gelijk het Mij behaagt om nog Mijn Geest en Licht en Liefde te laten stralen over en tot hen die IK nog genadig ben in deze laatste dagen voor Onze wederkomst ten heile voor de gezalfden, die volhardt hebben tot het einde toe... en ten onheil over en tot hen die Ons niet wilden erkennen noch dienen. IK BEN. Zie, de Gemeenschappen der geheiligden IN Christus/ Gezalfde/Mashiach zullen verder doorgaan met het verspreiden van Ons Licht onder de natiën, totdat de tijd vervuld is dat de volheid der heidenen is binnen gegaan. IK BEN. En dit alles naar Ons raadsbesluit van voor grondlegging der schepping, hetgeen Wij echter door de eeuwen heen hebben onthuld door hen die dienaren van Onze Geest of engelen waren. IK BEN. Zie, de tijd dringt. Velen hebben reeds Ons erkend, maar moeten nog de geloofsvolharding tot het einde toe laten zien in hun levens , want Wij willen dat Christus in hen openbaar is... en niet het oude zondige natuurlijke leven sinds de zondeval van Adam en Eva. IK BEN. Zie, Wij zitten op Onze tronen en kijken naar omlaag en zijn gelijktijdig vertegenwoordigt in uw aller midden door Onze Geest en heilige dienende engelen, ofschoon ook Wij ons kunnen laten zien en openbaren aan hen die Wij daartoe uitverkozen of uitverkiezen op grond van Onze liefde, barmhartigheden en goedheid en trouw en/of om hen te tonen wie Wij zijn... en dat Wij er zijn en/of omdat wij hen willen bezoeken gelijk Wij het ook deden bij Abraham onder de eik van Mamres. Met hem hebben Wij samen gegeten en gedronken. En zie, nog steeds zijn Wij Dezelfden. Wij veranderen niet. IK BEN. Mijn Geest openbaarde dit reeds aan sommigen en anderen hebben dit nog niet erkend, omdat zij soms verhardt zijn door kleingeloof, ongeloof... of door bepaalde dogmatische beperkingen die hen opgelegd zijn, waardoor zij de schittering van Ons Eeuwig Zijn niet meer echt kunnen ontwaren, daar zij als het ware met schuw-/oogkleppen op lopen gelijk paarden. Maar zie, IK weet om al deze dingen en heb hen toch lief, ondanks hun vele tekortkomingen en strijdt en moeiten en zorg. Want ook Mijn Zoon heeft op een bepaald ogenblik gezegd tot zijn discipelen : "O, gij kleingelovigen, hoe lang moet IK u nog dragen/verdragen." Ja, waarlijk, vaak zijn Wij verbijsterd over het ongeloof van mensen, maar ook van hun kleingeloof, ofschoon Wij toch de Almachtigen zijn... en al zo vaak Onze gunst- bewijzen hebben getoond jegens allen. Maar ja, Wij kennen het menselijk hart en weten hetgeen er in om gaat. En Wij weten ook dat het ware, deze boze wereld overwinnende, geloof... Onze genadegave is jegens hen over wie Wij onze liefde en barmhartigheden uitstorten. IK BEN. Enerzijds is alles genade... en anderzijds willen Wij echter ook medewerkers en niet tegenwerkers. Maar ja, helaas bestaan ook deze mensen, die vaak ziende blind en horende doof zijn... of zijn geworden, doordat zij zich te veel uitrichtten op het zichtbare... en niet op Ons de Onzichtbare. IK BEN. Ziet, enkele van de geloofshelden werden / worden onder anderen genoemd in Hebreen 11. En allen die Ons kennen... weten dat zij allen de geloofsbeproevingen moeten doorstaan om uiteindelijk in de heerlijkheid hierna beloond te worden voor hun geloofsvolharding en overwinning op het kwaad in gedachten, woord en daad, ziende op Ons... en dus op Ons IN Christus Jezus/ Yeshua ha Mashiach. IK BEN. Ziet, HIJ finishde, nadat HIJ de wedloop voltooid had, en is nu gekroond met heerlijkheid in Mijn tegenwoordigheid. Zo ook U, indien gij volhardt in de goede strijdt des geloof, ziende op Mijn Geliefde en Verheerlijkte Zoon, die door veel lijden heen vervolmaakt werd... opdat HIJ nu een barmhartige Hoge Priester is naar de Orde van Melchisedek, Koning van Salem/Shalom/Vrede. IK BEN. Mijn Geest was vertoornd op velen... en soms nog, maar zie, IK heb Me alsnog laten verbidden door vele gezalfden IN Christus/Mashiach om nog menigeen tot inkeer te leiden... tot hun heil, zo zij daarna op De Weg/ Het Smalle Pad met volharding blijven en niet weer terug keren naar het kwaad. IK BEN. Zie, IK BEN de Barmhartige en Genadige en Getrouwe GOD en Vader van de gehele schepping, maar haat het kwaad. Daarom zei IK ook : IK BEN heilig ; daarom wordt, weest en blijft heilig, oftewel afgezonderd in geloof en gehoorzaam jegens Onze liefde en genade en barmhartigheid en goedheid jegens allen, de goeden en de bozen. Maar zie, sommigen struikelden en vielen, omdat zijn niet in de liefde en de goedheid bleven jegens Israël en de Ware Ecclesia... en haar officiële leringen en praktijken volgens de ware zuivere onvervalste apostelleer en de profeten... en de leringen en het Voorbeeld van Mij en Mijn Zoon en de Geest, die een zijn met alle ware Geest-vervulde trouwe zonen en dochteren des geloofs... naar de genade en het rentmeesterschap dat Wij hen gaven/geven. IK BEN. Zie, Wij komen zeer spoedig. Houdt uw klederen rein... oftewel houdt uw geweten en denken en spreken en willen en doen en laten rein en onbevlekt van het kwaad... en zoekt de hemelse waarheden en heiligheden... en Ons dus... en hetgeen Onze wil is... in plaats van de aardse boze wellusten of hartstochten of vleselijke en zinnelijke boze begeerten-bevrediging. Houdt U dood voor de boze lusten en boze hartstochten en zoekt en houdt U tot het heilige. IK BEN. Loopt niet de Mammon achterna, maar volgt Christus/Gezalfde/Mashiach.. .Jezus/Yeshua. IK BEN. Zie, het loon ligt reeds gereed. De erekransen en de kronen des Levens voor allen, die overwinnen door het Bloed van het Lam van God, het geloof, de liefde en de genade en de barmhartigheden, en dus hun geloofsgetuigenis... en geloofsvolharding tot het einde toe, omdat zij hun aardse leven niet tot het einde toe lief hebben, maar graag overgaan van het geloof in aanschouwen van Onze heerlijkheid en die van alle verheerlijkte geesten der voltooide rechtvaardigen, die NU reeds bij ons zijn. IK BEN. Verenigd worden met Ons zal al hetgeen overstijgen dat gij ooit op aarde ervaren hebt. Ja, waarlijk, ziet uit naar deze hemelse zichtbare vereniging met Ons allen... en volhardt in de Goede Wedloop, ziende op Jezus/ Yeshua, die al gefinisht heeft... en al verheerlijkt is... met alle anderen, die ook reeds met Ons in de heerlijkheid verenigd zijn. IK BEN." ;


Spreekt de HERE, de Almachtige, de GOD van de hemelen en de aarde, de GOD van het Eeuwige Hemelse Koninkrijk van GOD en Zijn Gerechtigheid en van het Ware Israël naar de Geest... en dus van de Ware Bruidegom en Bruid ... en van de Ware Tempel van de Levende GOD/ Ecclesia/Vergadering van ware afgezonderden/geheiligden IN Geest en Liefde en genade en geloof en waarheid en het Bloed van het Lam van GOD ; de GOD en Vader van Yeshua Hamashiach/Jezus de Christus... en de GOD en Vader over alle geesten en alle vlees en bloed en gebeente en de GOD van Adam, Henoch de 7e na Adam, Noach, Abraham, Isaack, Jakob/Israel en de 12 stammen van Israël en de GOD en Vader van alle gezalfden van Israël en hun getuigenissen en heilige schriftrollen en kronieken... en de Vader van en over alle natiën, volkeren, stammen en geslachten der aarde en alle levende dieren, vogels en vissen en alle in de oceanen en zeeën en wateren levende dieren en levende wezens en organismen... en de GOD en Vader van alle natuurmachten en krachten en van alle krioelende wezens en al het gewemel op en in de aarde. Amen. Hallelu-YHVH. Amen.



Profetie ontvangen d.d. 07.12.2021.


Door Jean Martin Peter Schoonbroodt. NL. EU / The Voice in The Wind / The Candle.

32 weergaven0 opmerkingen
Post: Blog2_Post
bottom of page