top of page
Zoeken
  • jmpschoonbroodt

GOD 's Gerechtigheid... en heil... en oordeel...

Dit zegt GOD YHVH :


"Zie, IK kom zeer spoedig met Mijn heilige wraak en vergelding over de natiën. En zie, het is reeds geschiedende en geschiedt in Mijn heilige ogen. IK BEN. Want ziet, Mijn toorn ging door alle eeuwen uit over de mensenkinderen, die in ongeloof en ongehoorzaam moedwillig bleven zondigen... en dus Mijn heilige geboden overtraden zonder Mijn heilige wil te willen erkennen noch mijn heilig evangelie. IK BEN. Zie, wanneer men de brief aan de Romeinen van de heilige apostel Paulus niet aanvaardde of niet bereid was te erkennen als een fundamentele basiswaarheid en echte apostelleer... of men deze fout uitlegde... dan kwam er meestal ongerechtigheid... of men bleef in de dode werken... of men werd wispelturig en onbestendig... of men werd wederom verstrikt in de zondemacht/zondeslavernij of men bleef er in. Ziet, IK heb door Paulus de ware leer kenbaar gemaakt in zijn heilige geschriften, die door sommigen verkeerd werden begrepen of uitgelegd... tot hun eigen verderf en van hen die hen volgden/volgen, zo IK niet ingreep/ingrijp en ze alsnog de ware leer kenbaar maakte/maak. IK BEN. Mijn Geest woont in hen die Mij erkennen in het ware evangelie van de gekruisigde en gestorvene en begraven en uit de doden opgewekte en aan Mijn rechter hand verheerlijkte Mashiach/Gezalfde/ Christus... Yeshua/ Jesous/ Jezus. IK BEN. Ziet, gij mensenkinderen der eindtijd / laatste dagen, voor Mijn wederkomst naar Israël in het Midden-Oosten, Mijn passie is jullie allen tot de volle kennis van de waarheid te brengen, zodat jullie ontkomen kunnen aan het eeuwig onheil dat aanwezig is in de eeuw waarin gij nu leeft door de misleiding en verleiding en het bedrog der zonde in de mensheid... en dus ook in de individuele mens... sinds de zonden-val van de Eerste mensen, Adam en Eva, en van waaruit deze door alle eeuwen heen tot op heden verderf bracht onder de mensen en hen deed ontsporen door Mijn Zijn te ontkennen... en daardoor ook bewust Mijn heerschappij niet erkenden, waardoor IK ze aan de leugengeesten van Satan moest overgeven, zodat zij Mijn woede over hun ongerechtigheden en bewuste ongehoorzaam zouden moeten ervaren, die IK door Satan liet uitvoeren over en in hun levens... waardoor zij zijn slaven werden en daardoor totaal verdorven werden en goddeloos en wetteloos en hard en liefdeloos en zeer zelfzuchtig, ja zelfs vleselijk zinnelijk duivels werden in hun denken, spreken en willen en wensen en handelen... waardoor zij totaal ontspoorden. De gevolgen van hun geheime stiekeme slechtheid/verdorvenheid is dan ook telkens weer, vroeg of laat, in hun levens gezien door anderen. Want ziet, niets kan verborgen blijven... want de vogelen des hemels/geesten/engelen zullen hun boze werken kenbaar maken oftewel openbaren en/of aan het licht brengen tot hun beschaming en schande. IK BEN. Zie, IK BEN LICHT en IK breng al het verborgene der mensenkinderen aan het licht, zodat het door Mijn Licht geoordeeld wordt. IK BEN. Want ziet, IK BEN de Rechter van het universum... oftewel van het door Mijn uitspraken/woord in het aanzijn geroepene en gebodene. IK BEN. Niemand kan voor Mijn troon, in de hemel en op aarde gevestigd, bestaan wanneer IK met hen in het oordeel ga, indien dezulken zich voor Mijn troon willen verdedigen of rechtvaardigen. IK BEN. Allen waren/ zijn schuldig. IK sloeg Mijn Volmaakte onschuldige en heilige Zoon op het kruis door de handen van goddelozen en ongehoorzamen en ongelovigen en weerspannigen/koppigen/hardleersen en onwetenden... wegens de zonden/misdaden en afkerigheden en de verloren toestand van de gehele mensheid van verleden, heden en de toekomst, opdat HIJ het eeuwige oordeel zou ondergaan voor de schuldigen, opdat IK alsnog mensen zou kunnen redden van het de-eeuwen-door- verdoemende-oordeel... oftewel de worm van de hel, die dag en nacht in hun levens en lichamen hen zou blijven aanklagen als een eeuwige continue onrust, pijn, verdriet, wroeging en aanklacht en kwelling en onblusbaar vuur waarin zij lijden, omdat zij Mij en Mijn gerechtigheid niet erkenden. Ziet, IK BEN heilig... en wie Mijn naam aanroept... behoort af te treden van alle ongerechtigheid en goddeloosheid of goddeloze/los-van-god mentaliteit en gezindheid en boze werken/thora-loosheid/wetteloosheid. IK BEN. Mijn Geest oordeelt de mensen naar hetgeen zij wisten, weten... en deden of niet deden. IK BEN. Wie Mijn heerschappij verwerpt... kiest voor zijn eigen eeuwig onheil, zowel aards als ook in alle eeuwen hierna. Want het is de mens bepaalt een keer te sterven... daarna het definitieve eind-oordeel. IK BEN. Sommigen is reeds hun eeuwige bestemming geopenbaard... anderen nog niet. IK BEN. Ziet, IK BEN heilig... en zeer te vrezen, want IK haat onrecht en haat overtredingen van Mijn al-oude heilige inzettingen/geboden/grenzen/verordeningen/heilige onderwijzingen/evangelie-waarheden. IK BEN. Wie dus met de zonde speelt... speelt met zijn eigen leven voor de aardse tijd en de eeuwigheid... en zal dus zich zelf en anderen en de schepping schade of zelfs zeer grote schade berokkenen, waarvoor IK hen aansprakelijk stel via al hetgeen dat Mij ter beschikking staat in Mijn schepping... en dat IK zal inzetten om gerechtigheid en oordeel of wraak en vergelding te brengen over de boosdoeners. IK BEN. Ziet, IK BEN heilig, dus wordt, weest en blijft heilig ; want IK BEN de Rechter en sta voor de deur... IK BEN." ;


Spreekt de Almachtige YHVH-GOD, de HERE-GOD van Zijn schepping, de Koning der koningen en Heerser boven alle heersers en regeerders en machthebbers en gezags-personen / authoriteiten in de onzichtbare en zichtbare dimensies, werelden/ cosmoia van alle eeuwen... en ook nu in deze eeuw... en de toekomstige tijdperken. Amen. Hallelu-YHVH. Amen.



Profetie, 12.05.2022.


By The Voice in The Wind / The Candle / The Menorah / The Tabernacle of the Living Almighty Holy GOD of creation.

23 weergaven0 opmerkingen
Post: Blog2_Post
bottom of page