top of page
Zoeken
  • jmpschoonbroodt

GOD's HEERSCHAPPIJ in de schepping ...

Dit zegt GOD YHVH :


"Zie, IK heb velen die Mij aanroepen over de gehele aarde. IK BEN. Mijn Geest wekt velen op om terug te keren tot Mij in gebed. En velen gaan overal op aarde op de knieën voor Mij in hun hart of in de praktijk. Toch beweren nog steeds velen, dat bijna niemand gelooft. Dit is niets anders dan een onvolledige kijk op de dingen. Want zie, IK zie allen... en hun harten en gedachten... en hoor hun overleggingen en zie hun raadsbesluiten en ...

.. of keuzen en wilsbeslissingen. IK BEN. Mijn Geest doorvorst de mensenharten en kent hun wegen, die al dan niet Mijn wegen zijn in en met hen om Mijn raadsbesluiten te vervullen... naar Mijn plan met en in de schepping en met de mensen en de dieren en de vogels en vissen en alle levende wezens, die leven hebben door Mijn Levensadem/levensgeest/levenskracht/levensenergie, die IK hen gaf of geef om hun taken te vervullen in de schepping... om haar te verzorgen en in stand te houden voor de door Mij bepaalde tijd of tijden... naar Mijn wil. IK BEN. Zie, niemand weet al hetgeen dat IK deed of doe... en hoe IK de schepping leid, dan alleen zij die IK het openbaar. IK BEN. Ziet, gij leeft in de laatste dagen... en ja, zelfs in de tijd der vervulling van Mijn openbaringen. IK BEN. Zie, IK regeer van uit de hemel en op aarde van uit Mijn troon, zoals IK beschik. Maar niemand kan Mij zien, tenzij IK Mij aan hem/haar openbaar. IK BEN. Mijn Geest echter... is actief over en in en met en vaak door velen heen om Mijn belangen te verwezenlijken... of te behartigen... tot zegen van hen, die IK wil zegenen... en tot bestraffing van hen, die Ik wil bestraffen, hetzij tijdelijk, hetzij voor eeuwig. IK BEN." ;


Spreekt de Almachtige Heerser en Regeerder en Koning van het heelal/universum/kosmos, de Grote IK BEN, de GOD van Israël en de schepping.


The Voice in The Wind / The Candle / The Menorah / The Tabernacle of the Living GOD.


Jean Schoonbroodt. NL. EU.


24.05.2022.

10 weergaven0 opmerkingen
Post: Blog2_Post
bottom of page