top of page
Zoeken
  • jmpschoonbroodt

GOD spreekt tot de eindtijd-mensen in NL ... en tot hen wereldwijd...

Dit zegt GOD tot de eindtijd-mensen in NL en in alle werelddelen op aarde :


"Kijk, jullie verwachten dat IK de mensheid verander, indien jullie nog geloof hebben in Mijn goedheid. Maar zie, de meesten hebben de wereld en haar begeerten/lusten en de lustbevrediging meer lief dan Mij en Mijn Zoon Jezus de Christus / Yahshua HaMashiach. IK BEN. Mijn Geest is bedroefd over allen, die het merk/teken/nummer/naam van het beest al lang hebben aangenomen... toen zij kozen voor de pincode-passen van het Globalistisch Beest-systeem van de Mammon en totale controle. Het barcode-systeem is nl. reeds decennia- lang gekoppeld aan 666 van de anti-christus van Rome. De man met de witte klederen, waarvoor alle koningen en heersers der aarde buigen. Zie, IK kom spoedig om het Beest en zijn vertegenwoordiger ( beest) en de Hoer Babylon en haar valse profeet/anti-christus/andere gezalfde te vernietigen... en Mijn Hemelse heilige Koninkrijk op te richten, waarbij IK en Mijn Zoon van uit Jeruzalem te Israël zullen regeren over de gehele aarde. IK BEN. Zalig/gelukkig zijn zij, die door Onze genade gered werden/worden op grond van Ons voorbestemmend en uitverkiezend werk. IK BEN. Want wij wisten reeds van voor grondlegging der schepping wie Ons zouden geloven en erkennen en ten volle zouden gehoorzamen tot het einde toe... en die dus werkelijk trouw zouden dienen i.o.m. hetgeen Wij hen zouden openbaren/profeteren/kenbaar maken... en zouden instrueren door Onze heilige Geest of dienende heilige geesten/heilige engelen en Onze woorden en Onze ware heiligen IN Christus / Mashiach. Amen. Zie, Wij kennen de Onzen en zij erkennen Ons op al hun wegen IN Christus. IK BEN. Zij zijn de ware overwinnaars door het bloed van het Lam van GOD, het woord van hun getuigenis... en omdat zij hun eigen leven niet lief hebben gehad tot het einde toe, maar Christus leefden. Zij hebben hun klederen in Onze ogen gewassen in het bloed van het Lam van GOD en in het waterbad van God's Woord... en zijn rein en bekleed met witte klederen des heils in Onze heilige ogen. IK BEN. Zij hebben werkelijk nog de levende vreugdevolle hoop op de heerlijkheid bij Ons en zien uit naar de Ontmoeting met Ons... en zijn door de nauwe Poort/De Deur gegaan...

en wandelen nu op het Smalle Pad ten eeuwigen leven... en dus met Ons op weg naar het hemels Jeruzalem. " ... "Amen. Hallelu-YHVH. Amen." ; zegt de Geest van GOD.


Profetie d.d. 22.08.2022.


Door The Voice in The Wind / De Stem in de Wind van God's Geest / The Candle / De Kandelaar / Jean Schoonbroodt NL . EU.

16 weergaven0 opmerkingen
Post: Blog2_Post
bottom of page