top of page
Zoeken
  • jmpschoonbroodt

YHWH spreekt een 3-voudig "wee..." uit...

Dit zegt GOD YHWH :


"Kijk , IK heb velen die Mij aanroepen over de gehele aarde en die Mij lof zingen en huldigen, maar die ook afvielen... en toch nog Mij belijden. IK BEN. Mijn Geest is op allen aan het inwerken geweest... en IK heb al hetgeen uitgewerkt in allen hetgeen Mij behaagde naar Mijn voornemen van voor grondlegging der schepping. IK BEN. Mijn Geest is vertoornd en vergramd geweest... en nog steeds over hen, die Mij verlieten en verwierpen en daarom afgevallen zijn. Zie, IK heb hen allen vernederd en laten zien hetgeen hun toekomst is. En zie , zij zijn daarom in hun ontsporingen nog verder ontspoord. Reden : Hun wanhoop bracht of brengt hen tot volkomen losbandigheid... zo IK hen geen ruimte meer geef tot berouw of omkeer. IK BEN. Zie, IK BEN zeer te vrezen. IK laat niet met Mij de spot drijven. Wee hen, die Mij en Mijn Zoon en Ons evangelie verwerpen, nadat ze tot de volle kennis der waarheid gekomen zijn. IK BEN. Wee hen, die de Mammon meer lief hebben dan Ons. Wee de huichelaars/toneelspelers/geveinsden. Zie, IK heb de oprechten van hart lief, daar zij niet de anderen bedriegen, maar recht toe en recht aan zeggen waar het op staat. IK BEN."


Profetie d.d. 30.10.2022.



JMPS / The Voice in The Wind / The Candle.

10 weergaven0 opmerkingen
Post: Blog2_Post
bottom of page